کد خبر: 1183060
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران هر روز خدماتی به شهروندان ارائه می‌دهند که گزیده آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ ،در خصوص خدمت‌رسانی عوامل اجرایی منطقه به زائرین اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی، خدام الحسین منطقه۹ به زائرین در قرارگاه سامرا خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون ۹۰ نفر از عوامل کارگری و پرسنل منطقه ۹ در سامرا مستقر هستند تا نسبت به خدمت رسانی به زائران در رویداد عظیم مردمی اربعین اقدام کنند.

 

رفع چاله‌های خطرساز در بزرگراه شهیدمحلاتی منطقه ۱۴

مهدی شریعت پناه شهردار ناحیه ۵ منطقه 14 با اشاره به اهمیت افزایش ایمنی تردد خودروها و کاهش تلفات ناشی از تصادفات بزرگراهی گفت: به همین منظور طی عملیات ضربتی، از چاله‌های خطرآفرین در باند جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه شهید محلاتی رفع خطر شد.

وی افزود: این اقدام در قالب اجرای عملیات لکه گیری آسفالت و مناسب سازی در این محور بزرگراهی مهم و پرتردد شرقی پایتخت انجام شد. 

شریعت پناه با بیان اینکه چاله‌ها در بزرگراه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز بروز مشکلات شده و تردد و ایمنی شهروندان و وسایل نقلیه را به مخاطره بیاندازد، یادآور شد: در راستای ارتقای ضریب ایمنی تردد خودروها و جلوگیری از بروز تصادفات و روان سازی ترافیکی اکیپ عوامل اجرایی ، رفع خطر و ایمن سازی چاله های بزرگراهی در محورهای این بخش از منطقه انجام شده و در دست اقدام است.

 

تمهیدات منطقه ۱۰ در آستانه بازگشایی مدارس

مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از ماه مهر با تمام توان در مجموعه مدیریت شهری منطقه در حال پیگیری است، گفت: با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازسازی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامونی مراکز آموزشی، با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌شود.

وی افزود: در بخش بهسازی و زیباسازی محیط پیرامونی مدارس اقداماتی همچون نصب المان‌های موضوعی و جانمایی آن در سطح منطقه، عملیات خط‌کشی بلوک عابر پیاده در بلوار بریانک، پاکسازی و لایروبی انهار مجاور مدارس، رفع عیب و نقص و شستشوی مخازن مکانیزه اطراف و رفع سد معبر پیرامونی مدارس، در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۰  بیان کرد: همچنین ادامه عملیات روکش مکانیزه خیابان خوش حدفاصل خیابان امیر قلی و کمیل در ناحیه یک در حال اجراست.

اخ‌الصنایع ادامه داد: به منظور بهسازی سطح معابر و خیابان‌ها اجرای نهر روسی در ضلع شمالی بلوار سی متری جی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: در مباحث ترافیکی و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، خط کشی معابر نزدیک مدارس، نصب و تعمیر علائم ترافیکی و بهسازی پیاده روها در دستور کار قرار دارد و این طرح از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار